UA-70071515-1

Posuňte se ve svém podnikání.

Zvyšte příliv nových zákazníků a vybudujte si trvalejší vztah s dosavadní klientelou.

V tomto rychle měnícím se životním stylu si nenechte ujít:

 1. blog Smarter seminář pro kosmetičky a kadeřnice 

Mgr. Renata Kárníková

Jako lektorka v oboru vizážistiky, kosmetiky, psychologického rozvoje působí od roku 2006.

Pomohla několika stovkám žen, které hledali změnu ve vizáži či zaměstnání.

Působila a školila zaměstnance, top managment nebo obě skupiny společně i individuálně, včetně firem jako jsou PENT a.s. Hořice, MOVIS s.r.o. Hronov, BROUMSTAV s.r.o. Broumov, VAK STAVBY spol.s.r.o., HS Flamingo s.r.o., PPF stavební s.r.o. Dvůr Králové n. Labem, J.Škop a spol.s.r.o. Dvůr Králové nad Labem, Texim s.r.o. Hradec Králové, GAST-PRO Trutnov s.r.o. atd.

Působila jako externí poradce pro dlohodobě nezaměstnané lidé vedeni déle než 6 měsíců na ÚP pro Karlovarský kraj.

Vystudovala Univerzitu Hradec Králové.

Pravidelně lektoruje a píše vzdělávací blog .

 

Co po absolvování blog Smarter semináře získáte?

 

 

 Staňte se expertem ve svém podnikání.

√ zásadním způsobem zvýšíte pracovní výkonnost a produktivitu

√ budete vědět co vyjadřuje řeč Vašeho těla a jak působí na Vaše klienty.

√ poznáte, zda je prostředí, v kterém pracujete přijemné.


√ timemanagment aneb úspěšné hospodaření s časem

√ typologie zákazníků

√ Jak jednat s klienty v obtížných situacích - asertivita


√ typy na závěr: úspěch + pozitivní myšlení, radost, naplnění

√ rozšíříte si obzor z oblasti, která se ve školách zatím nevyučují

√ osvědčení o absolvování školení


Cena školení: 1.290,-

Termín: 12.3.2016 od 9:00-13:00

Místo: Coffee clubu v Nuslích,

             Táborská 7, Praha

Občerstvení v ceně

Číslo účtu: 2200741857/2010

Do poznámky: Jméno a příjmení


Vyplňte prosím všechna políčka na přihlášce a my Vám obratem pošleme instrukce pro platbu a program semináře.


Reference aneb co napsali zaměstnanci a vedení firem na naše školení:

Co Vám školení dalo? Lepší plánování využití pracovní doby. Dobré tipy ohledně přístupu k ostatním zaměstnancům. Spousty nápadů (pohled z jiného úhlu) na řešení různé firemní problematiky. Co Vám školení vzalo? Naději, že se někteří zaměstnanci změní. Co jste si uvědomili? Je dobré investovat čas do plánování, určení priorit a delegování úkolů. V důsledku to ušetří mnohonásobek investovaného času. Nejdůležitější element úspěšného managementu je práce s lidmi/motivace. Součástí spokojenosti v práci je spokojenost v osobním životě. „AP“

PENT a.s. Hořice od TOP MANAGEMENTU

Co Vám školení dalo? Uvědomil jsem si, že žijeme převážně každodenním řešením operativních záležitostí a problémů, každodenním stereotypem a neřešíme dostatečně systémové záležitosti a plánování. Během školení jsem si uvědomil, že je nutné operativní záležitosti ve větším měřítku delegovat na podřízené a věnovat více času plánování a strategii. Co Vám školení vzalo? Protože se konalo školení 2x týdně, tak to bylo značné časové zatížení v pracovní době a tím to odebralo čas na plnění úkolů. Co jste si uvědomili? Uvědomil jsem si, že přestože jsem pracovník s dlouholetou praxí na různých postech ve firmě i v řízení, tak je nutno se pořád vzdělávat a získávat nové informace. „JB“

PENT a.s. Hořice od TOP MANAGEMENTU

Co Vám školení dalo? Spousty cenných rad. Prostor k zamyšlení se s odstupem. Jiný pohled na chod firmy. Co Vám školení vzalo? Nic. Co jste si uvědomili? Potřeba udělat změny. Nebát se razantní změny. Práce v týmu i ve vedení firmy. „JC“

TOP MANAGEMENT TEXIM HK

Co Vám školení dalo? Díky školení jsme měli čas a prostor na zamyšlení a probrání důležitých otázek ve vedení firmy, v jejím dalším fungování, ve vedení lidí. Dostali jsme prostor na prodiskutování nedostatků ve vedení, v otázkách zaměstnanců, v nastavení systémů a postupů. Školení napomohlo k ukázání možnosti řešení otázek a problémů firmy. Co Vám školení vzalo? Nic. Co jste si uvědomili? Díky školení jsme měli prostor k zamyšlení o celkovém fungování firmy. Přínos určitě měl v zavedení nových systémů a procesů. Je nutné nastavit hodnoty firmy a cíle a prezentovat všem zaměstnancům, aby všichni směřovali a snažili se společně. „EC“

TOP MANAGEMENT TEXIM HK

Co Vám školení dalo? Zlepšit se v komunikaci se zákazníkem. Najít své nedostatky. Jak jednat se zákazníka podle povahového profilu. Co Vám školení vzalo? Mylnou představu, že to dělám dobře. Co jste si uvědomili? Že zákazník je na stejné úrovni jako já, nepodřizovat se mu do extrému. „JD“

Zaměstnanec GAST PRO TRUTNOV

Co Vám školení dalo? Školení mi ukázalo, jakým způsobem jednat nejen v pracovním procesu, ale i v osobním životě. Dále to, jak důležitá vzájemná komunikace, kterou jsem mnohdy, především dříve, dosti opomíjel. Co Vám školení vzalo? Nemám ponětí o tom, že by mi něco vzalo. Co jste si uvědomili? Uvědomil jsem si, že je důležité věnovat pozornost problémům zákazníka, vycházet jim vstříc a přitom si pevně stát na svém. „PH“

Zaměstnanec GAST PRO TRUTNOV

Co Vám školení dalo? Uvědomění chyb komunikace se zákazníkem. Jídlo a zajímavé osvěžení teorie o psychologii člověka a neverbální komunikaci. Co Vám školení vzalo? Iluze. Co jste si uvědomili? Jak je důležitá komunikace. Jak málo umíme prezentovat možnosti firmy a sebe. „LS“

Zaměstnanec GAST PRO TRUTNOV

Máte dotaz, nebo potřebujete pomoc?

e-mail: bwvisage@seznam.cz 

web: www.kurz-licenivisage.cz